יונדאי טוסון 2.0 פרמיום Hyundai Tucson

פרטי רכב – יונדאי טוסון

יונדאי טוסון הוא רכב יוקרתי ומפנק המתאים למי שמחפש חוויית נהיגה מתקדמת ומלאת נוחות. הרכב מצויד במגוון רחב של טכנולוגיות חדשניות ופונקציות מתקדמות, ההופכות כל נסיעה לחוויה בלתי נשכחת.

מספר נוסעים

יונדאי טוסון יכול להכיל עד 5 נוסעים בנוחות מרבית. תא הנוסעים המרווח והמפואר מעוצב בקפידה על מנת להבטיח חוויית נסיעה נוחה ויוקרתית לכל הנוסעים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית למשפחות, לזוגות או לקבוצות חברים.

מחירים

יונדאי טוסון מוצע במחירים תחרותיים בהתאם לאורך התקופה:

  • 470 ₪ ליום – לתקופה של 1-6 ימים.
  • 430 ₪ ליום – לתקופה של 7-29 ימים.

מחירים אלו מבטיחים גמישות והתאמה לצרכים השונים של הלקוחות, בין אם מדובר בהשכרה קצרה או ארוכה יותר.

עיצוב ונוחות

יונדאי טוסון מגיע בדגם פרמיום מפואר, עם ריפודים איכותיים ומערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת ניווט – וויז, WIFI, מצלמת רוורס ועוד. תא הנוסעים מעוצב בקפידה לנוחות מרבית, עם דגש על פרטים קטנים שמעניקים תחושה של יוקרה והדר. ניתן להוסיף גם דגם חדש מאובזר עם גג פנורמי המאפשר ליהנות מנוף פתוח במהלך הנסיעה.

טכנולוגיה וביצועים

יונדאי טוסון מצויד בטכנולוגיות מתקדמות שמספקות חוויית נהיגה בטוחה ומהנה. מערכת המולטימדיה והניווט המתקדמת כוללת וויז, מה שמבטיח ניווט קל ונוח לכל יעד. בנוסף, הרכב מצויד ב-WIFI ובמצלמת רוורס להבטחת חנייה בטוחה ונוחה. עם מנוע חזק ויעיל, הוא מציע ביצועים מרשימים גם בנסיעות עירוניות וגם בנסיעות בינעירוניות.

חיסכון בדלק

יונדאי טוסון ידוע בחיסכון שלו בדלק, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלו המחפשים רכב יוקרתי ואקולוגי. עם צריכת דלק נמוכה ופליטת מזהמים מינימלית, הוא תורם לשמירה על הסביבה תוך כדי חיסכון בעלויות הדלק.

הערות עונתיות

במהלך עונת הקיץ ובתקופות החגים יחולו תוספות למחיר הקיים בשל הביקוש הגבוה בתקופות אלו. מומלץ לבדוק ולהתעדכן במחירים בזמן ההזמנה על מנת להימנע מהפתעות.

יונדאי טוסון מציע שילוב אידיאלי של נוחות, יוקרה, טכנולוגיה מתקדמת וחיסכון בדלק. עם מחירים תחרותיים וגמישות תקופתית, הוא מתאימה לכל צורך, בין אם מדובר בהשכרה קצרה או ארוכה. בחרו ביונדאי טוסון לחוויית נהיגה מהנה, יוקרתית ואמינה במחירים משתלמים.

4o



*בעונת הקיץ ובתקופות החגים יתווספו תוספות למחיר הקיים. 

 

יונדאי טוסון 2.0 פרמיום Hyundai Tucson

 

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן