השכרת רכב לנהג חדש

השכרת רכב לנהג חדש עם וותק מתחת שנה רישיון

זה שאתם נהגים חדשים ממש לא אומר שאתם לא יכולים להנות מהשכרת רכב במחיר משתלם.
האופציות פתוחות בפניכם.
בטלפון אחד אתם יכולים לעלות על הכביש ולהגיע לכל מקום שאתם רוצים.
פנו אלינו עוד היום לקבלת כל הפרטים ולמחירים המשתלמים ביותר.
המחירים משתנים בהתאם לוותק הנהיגה

לפרטים הזמנות: 5790909–03

השכרת רכב לנהג חדש באביב השכרת רכב

גם נהג חדש יכול לשכור רכב

לא רבים יודעים זאת אבל גם נהג חדש יכול לשכור רכב ואפשר לומר שעולם השכרת הרכבים, פתח שעריו עבור כל נהג באשר הוא. אין ספק כי נהג חדש “זוכה” ללא מעט הגבלות ועלות הביטוח, כמו גם ביצוע השכרת רכב לנהג חדש, גבוהה יותר אך כל עוד ידע אותו נהג, באיזו חברה לבחור ויתאים את הרכב ותקופת ההשכרה במדויק, הרי שהתועלת תגבר על העלות.

מי הוא נהג חדש

נהג חדש הוא נהג אשר קיבל את הרישיון שלו זה עתה ומוגדר נהג חדש למשך שנתיים. אין זה משנה באיזה גיל הנהג, למשך שנתיים שלמות, יוגדר הוא נהג חדש.

הגבלות נהג חדש

נהג חדש בעל מגבלות על כמות הנוסעים אותם מותר לו להסיע, חובה עליו לנהוג בנוכחות מלווה באם הוא מתחת לגיל 24, עליו לתלות שלט “נהג חדש” על השמשה האחורית של הרכב באופן בו יהיה בולט עבור הנהגים האחרים ועוד.

אז כיצד נהג חדש יכול לשכור רכב והיכן

כאשר נהג חדש מעוניין לבצע השכרת רכב לנהג חדש, ואין זה משנה באם מדובר על השכרת רכב ידני לנהג חדש או רכב אוטומט, הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא סקר שוק. כפי שציינו, העלות עבור נהג חדש, היא מעט גבוהה יותר וכמובן שהיא מגיעה עם הגבלות.

מרבית החברות, ידרשו ותק נהיגה או דרישות כאלו ואחרות, כגון הוכחת נהג מלווה וכדומה אך חשוב להבין שהדבר אפשרי ובמיוחד בחברת אביב השכרת רכב. לכל חברה תהייה מדיניות משלה להשכרת רכב לנהג חדש וכמובן שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר נהג אשר יש לו ותק נהיגה ומלאו לו 24 שנים. יחד עם זאת, בעזרת סקר שוק נכון, תוכלו למצוא את החברה הטובה ביותר עבורכם ועבור הצרכים החדשים שלכם. הבה נסקור מעט את ההיצע הקיים (עם הערת על שהיא מאוד חשובה: כל הנתונים נשאבו נכון ליום כתיבת שורות אלו ויכול מאוד להיות שאם תתקלו בכתבה הזו בעוד מספר חודשים, התמונה תשתנה):

חברת אלדן – אלדן כחברה אינה מאפשרת השכרת רכב לנהג שאין לו ותק של שנתיים מינימום.

חברת באדג’ט – גם חברת באדג’ט אינה מאפשרת השכרת רכב לנהגים חדשים ודורשת מינימום שנתיים של ותק רישיון.

חברת אוויס – חברת השכרת רכב גדולה יחסית המאפשר ביצוע השכרת רכב לנהג חדש אך בתנאי שיש לו ותק של שנה אחת לפחות. מדובר בהתקדמות מבחינת חברות השכרת הרכב הגדולות.

חברת שלמה סיקסט – שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לכל נהג מעל גיל 18 ובתנאי שיש לו ותק של שנת נהיגה אחת. עלות ההשכרה גבוהה יותר כמובן והיא לא פתוחה לכל סוגי הרכבים הקיימים אך מדובר באופציה נחמדה מאוד.

חברת הרץ – הרץ גם היא מאפשרת השכרת רכב לנהג חדש עם הגבלת גיל של מעל 21 שנים ומינימום שנת ותק אחת של נהיגה. גם כאן לא פתוחות כל קבוצות הרכבים הקיימות אך בהחלט ניתן לבצע השכרת רכב ידני לנהג חדש.

השכרת רכב לנהג חדש השכרת רכב לנהג חדש בישראל

בשל העובדה שנהג שאין לו ניסיון רב בנהיגה הינו נהג שעלול לבצע עבירות שונות במהלך הנהיגה וכן תאונות דרכים (לא עלינו), חברות רבות בתחום השכרת הרכב אינן מספקות שירותי השכרת רכב לנהג חדש. למרות זאת, יש חברות שכן מספקות את השירות, אולם על מנת לבטח את עצמן ככל שניתן, הן גובות מנהגים חדשים תעריפים גבוהים יותר עבור ביטוח רכב ועבור השתתפות עצמית במקרה של גניבה או חלילה של תאונה. יש חברות שאף מעלות את מחירי ההשכרה עצמה כאשר מדובר בשירותי השכרת רכב לנהג חדש.

השכרת רכב לנהג חדש השכרת רכב לנהג חדש בחו”ל

חשוב לדעת, שבחו”ל אין משמעות לכך שברישיון שלכם כתוב שאתם נהגים חדשים. אבל, במדינות שונות יש הגבלות על הגיל בו ניתן לשכור רכב, ולכן אם אתם צעירים מדיי על פי התקנות של החברה לא תוכלו לשכור דרכה רכב בין אם אתם נהגים חדשים ובין אם אתם נהגים ותיקים.

לקבלת מידע נוסף בנושא השכרת רכב לנהג חדש באביב השכרת רכב ולקביעת פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים שלנו – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

לסיכום,

כפי שניתן להבין, היצע חברות השכרת הרכב המאפשרות ביצוע השכרת רכב לנהג חדש, הינו יחסית מצומצם אבל קיים. אנו ממליצים לכם לפנות אל חברת אביב השכרת רכב ולבחון את כל האפשרויות העומדות בפניכם. כך או אחרת אנחנו רוצים לאחל לכם ברכת הצלחה ונהיגה בטוחה ונעימה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן