ניסן מיקרה – Nissan Micra

פרטי הרכב – ניסן מיקרה

ניסן מיקרה היא מכונית קומפקטית וחסכונית, המציעה נוחות נהיגה וביצועים מצוינים. הרכב מתאים לשימושים יומיומיים, לטיולים משפחתיים, ולמגוון רחב של צרכים אחרים.

מספר נוסעים

ניסן מיקרה יכולה להכיל עד 5 נוסעים בנוחות מרבית. תא הנוסעים המעוצב בקפידה מבטיח מרחב נוח לנוסעים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למשפחות קטנות, לזוגות או לקבוצות חברים המעוניינים לנסוע יחד בסטייל ובנוחות.

מחירים

ניסן מיקרה מוצעת במחירים תחרותיים בהתאם לאורך התקופה:

  • 180 ₪ ליום – לתקופה של 1-6 ימים.
  • 169 ₪ ליום – לתקופה של 7-29 ימים.

מחירים אלו מבטיחים גמישות והתאמה לצרכים השונים של הלקוחות, בין אם מדובר בהשכרה קצרה או ארוכה יותר.

עיצוב ונוחות

תא הנוסעים של ניסן מיקרה מעוצב בקפידה לנוחות מרבית. המושבים מרופדים בחומרים איכותיים, והמרחב הפנימי מתוכנן בצורה חכמה לניצול מקסימלי של שטח. יש שפע של מקום לאחסון חפצים, מה שמקל על הנסיעות היומיומיות ועל טיולים ארוכים יותר. העיצוב המודרני של הרכב משדר אלגנטיות ופשטות, מה שהופך אותו לבחירה אטרקטיבית לכל סוגי הנהגים.

טכנולוגיה וביצועים

ניסן מיקרה מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות שמספקות חוויית נהיגה בטוחה ומהנה. מערכת הניווט המתקדמת, בקרת האקלים האוטומטית, ומערכת השמע האיכותית מבטיחים לכם נסיעה נוחה ומלאת הנאה. עם מנוע חזק ויעיל, היא מספקת ביצועים מרשימים גם בנסיעות עירוניות וגם בנסיעות בינעירוניות.

חיסכון בדלק

ניסן מיקרה ידועה בחיסכון שלה בדלק, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור אלו המחפשים רכב חסכוני ואקולוגי. עם צריכת דלק נמוכה ופליטת מזהמים מינימלית, היא תורמת לשמירה על הסביבה תוך כדי חיסכון בעלויות הדלק.

הערות עונתיות

במהלך עונת הקיץ ובתקופות החגים יחולו תוספות למחיר הקיים בשל הביקוש הגבוה בתקופות אלו. מומלץ לבדוק ולהתעדכן במחירים בזמן ההזמנה על מנת להימנע מהפתעות.

ניסן מיקרה מציעה שילוב אידיאלי של נוחות, טכנולוגיה מתקדמת, וחיסכון בדלק. עם מחירים תחרותיים וגמישות תקופתית, היא מתאימה לכל צורך, בין אם מדובר בהשכרה קצרה או ארוכה. בחרו בניסן מיקרה לחוויית נהיגה מהנה ואמינה במחירים משתלמים.



*בעונת הקיץ ובתקופות החגים יתווספו תוספות למחיר הקיים. 

 

ניסן מיקרה – Nissan Micra

 

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן