סיטרואן ברלינגו – Citroen Berlingo

פרטי רכב – סיטרואן ברלינגו

סיטרואן ברלינגו היא הבחירה המושלמת למי שמחפש רכב מסחרי יעיל, מרווח ונוח. עם יכולת נשיאה מרשימה, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב פרקטי, סיטרואן ברלינגו מציעה פתרון אידיאלי למגוון צרכים מקצועיים ופרטיים. בואו לגלות מדוע סיטרואן ברלינגו היא הרכב המושלם עבורכם.

סיטרואן ברלינגו – Citroen Berlingo

 

פרטי רכב – סיטרואן ברלינגו

סיטרואן ברלינגו מצוידת במנוע דיזל חסכוני, המבטיח צריכת דלק נמוכה ויעילות מרבית. הרכב מציע מגוון אפשרויות נוספות שמתאימות לצרכים שונים, כמו מסחרית אוטומטית ומסחרית עם וו גרירה.

עיצוב פרקטי ומרווח

סיטרואן ברלינגו מתאפיינת בעיצוב חיצוני מודרני ופרקטי, עם קווים חלקים ונקיים שמדגישים את המראה המסחרי שלה. תא הנוסעים והתא המטען המרווחים מעוצבים בקפידה כדי להבטיח נוחות ונגישות מרבית.

ביצועים ויכולת נשיאה

סיטרואן ברלינגו מצוידת במנוע חסכוני ויעיל המספק ביצועים מרשימים ונהיגה חלקה. עם יכולת נשיאה מרשימה ותא מטען רחב, היא מתאימה למגוון משימות מקצועיות כמו הובלות קטנות, משלוחים ונשיאת ציוד עבודה.

טכנולוגיה מתקדמת

הרכב מצויד במערכות טכנולוגיות חדישות שמבטיחות חווית נהיגה נוחה ובטוחה. מערכת מולטימדיה עם תצוגת מסך מגע, חיבור בלוטות', ומערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת יציבות וניטור שטחים מתים – כל אלה הופכים את הנהיגה בסיטרואן ברלינגו לבטוחה ומהנה יותר.

נוחות ונגישות

מושבי הרכב מרווחים ומעוצבים בקפידה מבטיחים נוחות מרבית לכל הנוסעים, גם בנסיעות ארוכות. הדלתות הצדדיות המחליקות והגישה הנוחה לתא המטען יוצרים תנאים אידיאליים לנסיעה נינוחה ונעימה עם גישה קלה לכל הציוד.

מספר נוסעים ומחירים

קלאס / Class R מספר נוסעים / Passengers: 5

מחירים:

  • 350 ₪ – מחיר ל-1-6 ימים / Price for 1-6 days
  • 300 ₪ – מחיר ל-7-29 ימים / Price for 7-29 days

*בעונת הקיץ ובתקופות החגים יתווספו תוספות למחיר הקיים.

למה להשכיר אצלנו?

אנו באביב רנט מציעים לכם שירות מקצועי ואמין, עם מחירים תחרותיים ואפשרויות השכרה גמישות. הצוות שלנו מוכן לעזור לכם בכל שאלה או צורך, ולוודא שתקבלו את הרכב המושלם עבורכם במהירות ובנוחות.

הזמינו עכשיו ונהנו מחווית נהיגה בלתי נשכחת

אל תחכו – צרו קשר עוד היום והבטיחו את השכרת סיטרואן ברלינגו שלכם. אנו מחכים להעניק לכם שירות יוצא דופן וחווית נהיגה מהשורה הראשונה.

לפרטים נוספים והזמנות:

אביב רנט – ההשכרה המושלמת לרכב המושלם

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן