רנו קנגו ידנית / אוטומטית – Renault Kangoo

רנו קנגו היא הבחירה האידיאלית עבור משפחות, קבוצות חברים או עסקים המחפשים רכב מסחרי נוח וגמיש. הדגם מציע אפשרות בחירה בין גיר ידני או אוטומטי, כולל אפשרות להוספת וו גרירה, כך שתוכלו להתאים את הרכב לצרכים שלכם בקלות.

 

רנו קנגו – Renault Kangoo

מרווח לנוסעים ומטען

רנו קנגו יכולה לשאת עד 5 נוסעים בנוחות, הודות למרחב הפנימי המרווח שמספק מקום לנוסעים ולמטען גם יחד. כך, בין אם אתם מתכננים נסיעות משפחתיות או שימושים עסקיים, קנגו נותנת מענה מושלם.

מחירים וגמישות בהשכרה

הרנו קנגו זמינה להשכרה במחירים תחרותיים:

  • 350 ₪ ליום לתקופה של 1-6 ימים.
  • 300 ₪ ליום לתקופה של 7-29 ימים.

המחירים מותאמים לצרכים השונים ומבטיחים גמישות בהשכרה קצרה או ארוכת טווח. בעונות הקיץ והחגים ייתכנו תוספות בשל הביקוש הגבוה, ולכן מומלץ לבדוק מחירים מעודכנים בזמן ההזמנה.

טכנולוגיה וביצועים מתקדמים

הרנו קנגו מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות שמבטיחות חוויית נהיגה בטוחה ונוחה עם מערכת שמע איכותית, כל נסיעה הופכת למהנה במיוחד. המנוע החזק והיעיל מתאים הן לנסיעות עירוניות והן לבינעירוניות, עם ביצועים מרשימים בכל תנאי הדרך.

עיצוב ונוחות

תא הנוסעים מעוצב לנוחות מרבית, עם מושבים מרופדים ואחסון חכם שמאפשרים ניצול מקסימלי של השטח הפנימי. כל פרט מתוכנן בקפידה כדי להעניק חוויית נסיעה מהנה ונוחה, אפילו בטיולים ארוכים.

חיסכון בדלק

הרנו קנגו מתאפיינת בחיסכון משמעותי בדלק ופליטת מזהמים מינימלית, מה שהופך אותה לבחירה חסכונית ואקולוגית עבור לקוחות המחפשים רכב מסחרי חסכוני.

רנו קנגו משלבת בין נוחות, טכנולוגיה מתקדמת וחיסכון בדלק, עם מחירים תחרותיים וגמישות בהשכרה קצרה וארוכה. זו הבחירה המושלמת לנהיגה אמינה ומהנה בכל תקציב.

לתשומת לבכם: בעונות השיא יתווספו תוספות למחיר בשל ביקוש גבוה.

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן