השכרת רכב לטיולים בארץ

יש הבדל כאשר רוצים, מסיבות שונות, לשכור רכב לשימושים שונים או כאשר בוחנים את האפשרות של השכרת רכב לטיולים בארץ.
כשמתכננים לצאת לטיול ורוצים לשכור רכב,

מומלץ קודם כל לבדוק:
  • באיזה סוג טיול מדובר?
  • לכמה ימים מתוכנן הטיול?
  • כמה אנשים משתתפים?
  • בכמה רכבים יש צורך?
  • כמה שטח אחסון צריך?
השכרת רכב לטיול בארץ

5 סיבות מדוע השכרת רכב לטיולים בארץ עדיפה:

  1. גמישות – היתרון העיקרי בהשכרת רכב לטיול הוא שאפשר לשכור כל רכב, לפי הנוחות והדרישות שלכם. תוכלו לשכור רכבי שטח, כמו טנדר, קרוסאובר מרווח, או מיני ואן כדי שהנסיעה תהיה נוחה לטיול שיכול להימשך שעות ארוכות.
  2. מפחית את הבלאי של המכונית האישית – אחת הסיבות החשובות לבחור בהשכרת רכב לטיולים בארץ היא להגן על הרכב שלך מפני נזקים. כשאתם בטיול, לא כל כביש הוא שטוח ו”חמאתי”; חלקם קשים למעבר והם עלולים להזיק לרכב ולצמיגים. כדי להימנע מבלאי לרכב – אם לדוגמה יש לכם רכב יוקרתי או כל רכב משפחתי אחר – שווה לשכור רכב ולהימנע מתיקונים יקרים, בלאי, ירידת ערך הרכב וכד’.
  3. ניתן לשכור מכונית אופטימלית יותר – כששוכרים רכב יש אפשרות לבחור כל רכב לטיול. הוא יכול להיות חדיש, מצויד טכנולוגית, וגדול יותר מהרכב האישי. כאשר מתכננים טיול עם המשפחה, לעיתים קרובות זה אומר שצריך מכונית גדולה וחזקה יותר מאשר לצרכי היומיום, פלוס מקום לאחסון ציוד. לא לכל אחד יש. מכוניות שכורות, שהן בדרך כלל חדישות, חזקות ומרווחות הופכות את הטיול לנוח.
  4. יש מספיק מקום לכולם – אחת הבעיות הנפוצות שאנשים מתמודדים איתן במהלך טיולים משפחתיים, במיוחד אם המכונית שבבעלות המשפחה היא מכונית קטנה יותר, היא שחסר מקום לכולם. טיולים יכולים להיות ארוכים ומייגעים, ולכן כאשר מטיילים עם כל המשפחה, מומלץ לבחור ברכב גדול ומרווח שיאפשר לכם למתוח רגליים וליהנות מהדרך.
  5. הזדמנות לנהוג ברכב החלומות – רק בגלל שהמכונית האישית מתאימה לצרכים שלך לא הופך אותה לרכב החלומות שלך, ולמה יש טיולים אם לא בשביל לחקור את הצד ההרפתקני הזה? לכן, בנסיעה הבאה, שקלו להחנות את הרכב המשפחתי שלכם במוסך, לשכור רכב שטח ולהוציא אותו לסיבוב. כך אתם לא יכולים רק לחיות את החלומות שלכם וליהנות; אתם יכולים להיות פטורים מדאגות לגבי המכונית שלכם והתחזוקה שלה בטיול.

השכרת טנדר VS השכרת רכב 7 מקומות לטיולים משפחתיים – מה עדיף?

  • אחסון – בטנדר שטח האחסון חשוף לחלוטין. הארגז הפתוח יכול להיות מקום אחסון בלתי מוגבל. החיסרון תלוי בסוג הציוד והדברים שאתם מביאים לטיול.
    בנוסף קל מאד להעמיס ולפרוק את הדברים מהארגז ואין צורך להיכנס לחלל סגור לתמרן בין הדברים עד שמוצאים את מה שצריך או אפילו לפרוק את הכל כדי להגיע לחפץ המבוקש.

  • מספר הנוסעים – יותר נוסעים ברכב 7 מקומות מאשר בטנדר, שבדרך כלל יש 2 – 5 נוסעים (תלוי אם הוא טנדר “רגיל” או דאבל-קבינה).

  • צריכת דלק – בין טנדרים (תלוי בדגם ספציפי כמובן) לבין רכב 7 מקומות לטיולים אין הבדל גדול בצריכת דלק, כך שזה לא פרמטר מרכזי בבדיקה.

  • אפשרות לוו גרירה – בחברות השכרה מקצועיות ניתן למצוא טנדרים ורכבים של 7-9 נוסעים עם וו גרירה, כך שבמקרה של טיול של מספר ימים ניתן לצרף לרכב נגרר לציוד, לטרקטורון ,לאופנוע שטח ועוד.

בסופו של דבר, שני הרכבים מתאימים מאד לטיולים אבל ההחלטה במה לבחור תלויה במה מחפשים בדיוק, מה הצרכים או הדגשים של הטיול, מספר הנוסעים, אופי הטיול – משפחתי יותר, או חבר’ה שנוסעים יחד – וכד’

השכרת רכב לטיולים בארץ

השכרת רכב ליום

אנשים רבים בישראל יוצאים לטייל בעיקר בימי שישי או בשבת. ויש יתרון בהשכרת רכב ליום לכאלו שהם לא בעלי רכב פרטי. אפשר בכל זאת לטייל בסופי שבוע אם שוכרים רכב לפרק זמן קצר של יום או יומיים ללא התחייבות להחזיק אחד. זה יכול להיות שימושי ממגוון סיבות אך בעיקר:

  • נגישות – בישראל לרוב אין תחבורה ציבורית בסופי שבוע כך שרכב שכור לאנשים שאינם בעלי רכב מאפשר נגישות ואפשרות לטייל.
  • בדיקה – לבעלי רכב שרוצים לצאת לטיולים קצרים כדאי לבדוק אפשרות של השכרת רכב לטיולים בארץ מכל הסיבות שהוזכרו למעלה.
אודות פיגו

השכרת רכב בזול

כאשר מחפשים לשכור רכב במחיר נמוך יותר, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:

  • השוואת מחירים: לא תמיד מדובר בסכומים גדולים כמו למשל השכרת רכב לטיול יומי יכול להסתכם ב-95 ש”ח – 120 ש”ח. עדיין מומלץ לבדוק מספר חברות השכרה לראות אצל מי המחיר הוא האופטימלי ביותר לצרכים.
  • לבדוק אפשרות למועדון לקוחות – חלק מהחברות מעריכות נאמנות כך שאם חברים במועדון הלקוחות של החברה, יש לעיתים מבצעים מיוחדים והוזלות ספציפיות ללקוחות נאמנים.
  • להחזיר את הרכב בזמן – החזרת הרכב בזמן חשובה כדי למנוע עמלות החזרה באיחור, שעלולות להיות יקרות.

חברת אביב השכרת רכב מזמינה אתכם ליצור קשר עם הנציגים על ליהנות מנסיעה בטוחה ברחבי הארץ באמצעות הרכבים המסחריים האיכותיים של חברתנו.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן