כך תשכרו את הרכב המושלם בשבילכם

השכרת רכב יכולה להיות דרך מצוינת, חסכונית ויעילה להתנייד. זה יכול להיות שימושי במיוחד כאשר רוצים לטייל ולא מעוניינים להסתמך על תחבורה ציבורית, או שזקוקים לרכב גדול יותר מהרכב פרטי, או שרוצים לנסוע ברכב יוקרתי לאירוע מיוחד במינו כמו חתונה, חגיגת יום נישואים, יום הולדת וכד’.

רכב שכור מספק את הנוחות של שימוש ברכב, כשצריך, תוך הימנעות מהעלויות ארוכות הטווח הכרוכות בבעלות על רכב כגון רישוי, ביטוח (על סוגיו השונים), ותחזוקה שוטפת. בנוסף, השכרת רכב מעניקה את הגמישות של יציאה לטיול, לחופש, לנסיעת עסקים וכד’ בקלות, גם כאשר יש רכב פרטי ולא מעוניינים להטיל עליו בלאי מוגבר. אפשר לשכור רכב על מנת לנסוע רחוק יותר ולבקר במקומות רבים שאולי פחות מתאימים לרכב הפרטי, כמו למשל טיולים שדורשים רכבי 4X4, או מקומות שקשה להגיע אליהם בתחבורה ציבורית.

השכרת רכב לטיול בארץ

כאשר מדובר על השכרת רכב, ישנם מספר גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים. בין אם יוצאים לנסיעת עסקים, לחופשה או שסתם צריכים רכב שכור לכמה ימים, חשוב לוודא שכאשר אתם שוכרים את הרכב, אתם מקבלים את הרכב המושלם עבורכם.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשכור את הרכב המושלם לצרכים שלכם:

קבעו את התקציב שלכם

לפני שאתם מתחילים לחפש רכב להשכרה, חשוב להגדיר את התקציב שלכם. זה יעזור לכם לצמצם מראש את האפשרויות, כדי שלא תוציאו יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. קחו בחשבון את עלות השכירות היומית, את העלות של כל התוספות, כגון הרחבת כיסוי ביטוחי נוסף, ביטול השתתפות עצמית, מערכת ניווט GPS, וכמובן עלות הדלק. מרגע שקבעתם מראש את מסגרת התקציב להשכרת רכב, אתם יכולים להתחיל לחפש את הרכב המתאים.

קחו בחשבון את הצרכים שלכם

חשבו מה אתם צריכים במכונית וערכו רשימה. כמה אנשים ישתמשו ברכב? האם אתם צריכים מקום למטען? האם חשוב לכם שהרכב יהיה בעיקר חסכוני בדלק? האם אתם צריכים רכב עם תכונות מיוחדות? הכרת הצרכים תעזור לכם לצמצם את הבחירות ותקל על מציאת המכונית האופטימלית.

החליטו מראש על סוג הרכב בו מעוניינים

האם אתם מעוניינים מכונית קומפקטית או גדולה? האם אתם ממש רוצים רכב יוקרתי, רכב שטח, או מיניוואן? האם רוצים להיות חלק מהטרנד של חווית נסיעה ברכב חשמלי? ועוד. מרגע שתדעו איזה סוג רכב אתם רוצים זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולבצע את הבחירה המושלמת.

השוו בין חברות להשכרת רכב

לאחר שהגדרתם את התקציב, הצרכים, הגודל וסוג הרכב, הגיע הזמן להתחיל לבדוק חברות להשכרת רכב. השוו מחירים וקראו ביקורות של לקוחות. בדקו אילו חברות מציעות את העסקאות הטובות ביותר. חשוב לבדוק את המדיניות של החברה והרכבים הזמינים שלה, בעיקר אם לדעתכם אלו מכוניות אמינות. אל תפחדו להתקשר ולשאול שאלות, כי זה יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

ישנם מספר דברים שמומלץ לשים לב כאשר אתם שוכרים רכב

  • קראו את האותיות הקטנות – אמנם זה דורש תשומת לב ועוד מספר דקות, אבל חשוב שתוודאו שהבנתם את הסכם השכירות, כולל את התנאים וההגבלות, משך ההשכרה, מתי צריך להחזיר את הרכב ללא קנסות, כיסוי ועלויות הביטוח, הגבלות קילומטראז’, וכל עמלה נוספת.
  • בדקו את הרכב עבור כל נזק קיים וצלמו תמונות או וידאו כראיה. לפני שאתם יוצאים מהחניה של חברת ההשכרה, בדקו את הרכב, הן מבחוץ והן מבפנים, כדי לוודא שאין קרעים בריפוד, לכלוך מוגזם וכד’; וכמובן – צלמו את הרכב.
  • החליטו אם אתם זקוקים לכיסוי ביטוחי נוסף כדי להיות מוגנים “על מלא” במקרה של תאונה או גניבה. במידה ואתם מעוניינים, בדקו גם כיסוי נזק לצמיגים, פגיעה בחלונות, וכל דבר נוסף שתבחרו לבטח.
  • בררו אם חברת השכרת הרכב מציעה סיוע בצד הדרך, וכיצד להפעיל אותו במידת הצורך.
  • בדקו מדיניות דלק ואפשרויות תדלוק. בדקו את מיכל הדלק וודאו שהוא מלא לפני שאתם עוזבים.
  • מדיניות איסוף והחזרה – ודאו שאתם מבינים את המדיניות לגבי החזרת הרכב באיחור ו/או החזרתו עם פחות דלק מאשר קיבלתם בזמן ההשכרה.
  • ודאו שאתם מודעים לכל מגבלות הגיל, מספר הנהגים המותרים לפי החוזה, או כל הגבלה שעלולה להופיע באותיות הקטנות.
  • ודאו שאתם מבינים את כל המדיניות לגבי אגרות ואגרות חניה במידת הצורך, אם יש אגרות ספציפיות והיטלים על רכבים בנמלי תעופה ומקומות ספציפיים נוספים.
  • בדקו שאכן ברשותכם כל המסמכים הדרושים לרכב השכור, כגון רישיון נהיגה תקף ופרטי תשלום.
  • בדקו את הרכב – האם הוא כולל מדריך למשתמש שאמור להיות מסופק על ידי חברת השכרת הרכב.
  • הקדישו מספר דקות כדי ללמוד, להסתגל ולהכיר את המכונית ותכונותיה לפני שתצאו לכביש.

השכרת הרכב המושלם עבורכם דורשת בסך הכל מעט תכנון ומחקר. על ידי קביעת מסגרת התקציב, לקיחה בחשבון והתחשבות בצרכים שהגדרתם מראש – ביצוע המחקר – תוכלו למצוא את הרכב השכור המושלם.

חברת אביב השכרת רכב מזמינה אתכם ליצור קשר עם הנציגים על ליהנות מנסיעה בטוחה ברחבי הארץ באמצעות הרכבים האיכותיים של חברתנו.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן