השכרת רכב ליום אחד – טיפים

השכרת רכב היא עסקה המתבצעת על בסיס קבוע ומשרתת לקוחות רבים, המחפשים פתרון ניידות זמני. את הרכב ניתן להשכיר על בסיס שעתי, יומי, שבועי חודשי וכן הלאה, וזאת בהתאם לצורך הפרטי של כל אחד ואחת מלקוחות החברה. האפשרות לשירות השכרת רכב ליום בהתאם לזמנים שלכם, מאפשרת לכם לשלוט בהוצאות ולהגיע בנוחות למחוז חפצכם. אם אתם עומדים לשכור רכב (על בסיס יומי או שעתי), כדאי שתיקחו בחשבון מספר פרמטרים ושקלו אותם בהתאם, משום שלכל חברת השכרה המדיניות שלה.

שירות נוסף המוצע לכם – השכרת רכב ליום אחד

השכרת רכב ליום אחד הינו שירות נוסף המוצע לכם ב- אביב השכרת רכב. שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניינים לשכור רכב פרטי או מסחרי לכל מטרה על בסיס יומי ו/או שעתי. במסגרת שירותי השכרת רכב ליום שלם או למספר שעות במהלכו, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של רכבים המותאמים לכל מטרת השכרה נדרשת.

השכרת רכבים ליום אחד – למי מיועד השירות?

השכרת רכבים על בסיס יומי או שעתי, הינו שירות השכרה המיועד לכל אילו מביניכם הנדרשים לניידות בכל רגע נתון. שירות זה מאפשר לכם להתמודד עם צרכי הניידות בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • בכל אותם מקרים בהם נדרש לכם רכב חלופי כאן ועכשיו, לרבות מקרים בהם רכבכם הפרטי הושבת ו/או מצוי במוסך לצרכי טיפול.
  • בכל אותם מקרים בהם אתם נדרשים לנהיגה ולא עומד ברשותכם רכב פרטי.
  • בכל אותם מקרים בהם תדרשו לקיומה של נסיעה מיוחדת אשר אינה ניתנת ליישום באמצעות רכבכם הפרטי, לרבות, השכרת רכב 7 מקומות, השכרת רכב מסחרי לצרכי ביצוע עבודה יומית, השכרת רכבי יוקרה לצורך הסעת חתן&כלה וכדומה.
  • בכל אותם מקרים בהם תדרשו לרכב מסחרי נוסף לצרכי ביצוע עבודה יומית

ומקרים ומצבים נוספים המחייבים אתכם בהשכרת רכב למספר שעות או לאורך יום שלם.

חשוב לדעת: השכרת רכב ליום אחד הינו שירות השכרה המיועד לכל אחד ואחת מביניכם המחזיק ברשותו רישיון נהיגה, לרבות, נהגים צעירים.

שוכרים רכב ליום החתונה באביב השכרת רכב

השכרת רכב ליום – מה חשוב לדעת על המחיר?

השכרת רכב ליום אחד מחיר נקבע בעיקר בהתאם לסוג וגודל הרכב הנדרש לכם. כמו כן, חשוב לציין שבמקרים מסוימים קיימת מכסת קילומטרים ליום, כאשר כל ק”מ מעבר למכסה עלול להשפיע על עלויות ההשכרה להן תדרשו. מעבר לכך, המחיר נקבע בין היתר בהתאם לזהותו של השוכר, כאשר השכרת רכב ליום אחד לנהג צעיר כרוכה בעלויות גבוהות יותר מאילו הנדרשות מנהג וותיק וזאת בעיקר לנוכח העלויות הביטוחיות המשתנות בין נהג צעיר לנהג וותיק.

מעוניינים בשירותי השכרת רכב ליום תל אביב או בכל עיר אחרת בישראל? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר. ליצירת קשר לחצו כאן

נקודות שחשוב לקחת בחשבון

כדי, שחווית השכרת, הרכב תהפוך לחיובית, קחו בחשבון את הפרמטרים הבאים בטרם אתם נגשים לשכור רכב; הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שכל חברת השכרה מחשבת יום שכירות על פי שעות משתנות, ולכן חברה אחת, תחשב יום שכירות משעות הבוקר ועד שעות הערב ואילו חברה מקבילה תחשב את שעות ההשכרה משעות הערב ועד הבוקר למחרת, לפיכך חשוב להבין כיצד הגדירה החברה דרכה אתם שוכרים רכב, מהו “יום השכרה”, כך תמנעו מאי הבנות שיגררו אי נעימויות.

· מיקום הסוכנות – לפני השכרת רכב בארץ הנטייה של רבים היא לבצע סקר שוק, בסיומו מתקבלת לרוב ההחלטה לבחור בעסק שהציע את המחיר האטרקטיבי ביותר, אך בבואכם לשכור את בית העסק, דרכו תבצעו את ההשכרה, כדאי שתיקחו בחשבון לא רק את המחיר, אלא גם את המיקום, חשוב לזכור שההשכרה היא ליום אחד בלבד שהרי לא סביר שתיסעו מרחק רב מידי רק בשל המחיר הזול. נסיעה אל סוכנות רכב הממוקמת באזור מרוחק מכם, תגבה לא רק זמן יקר (שסביר כי הוא חשוב לכם ביום בו אתם זקוקים לרכב), אלא גם הוצאות עבור התחבורה אל מקום האיסוף. בהמשך לאמור לעיל, אל לכם להיכנס אל חברת הנסיעות הראשונה שקרובה אל ביתכם רק משום הקרבה – חשוב מאוד לבדוק את העלות ביחס למחירים אותם מציעות חברות אחרות.

· על אף העובדה שאתם שוכרים רכב ליום אחד, חשוב שלא תבזבזו כסף מיותר על דלק וכדי שזה לא יקרה, בדקו היטב את צריכת הדלק של הרכב אותו אתם עתידים לשכור – ישנם רכבים בעלי צריכת דלק גבוהה ומאידך קיימים רכבים בעלי צריכת דלק נמוכה יותר.

· המטרה, לשמה אתם שוכרים את הרכב, היא שתסייע לכם לבחור ברכב שיספק את צרכיכם ולראיה, אם אתם שוכרים רכב כדי להעביר תנור, שירשתם מהדודה שהחליפה בחדש, הרי שכדאי לשכור רכב מסחרי קטן, אך אם אתם שוכרים רכב כדי להגיע לחתונה מחוץ לעיר, נכן שתשכרו רכב בהתאם למספר הנפשות, אם אתם בדרך לפגישה חשובה והרושם הראשוני חשוב לכם, חשבו על רכב יוקרתי וכן הלאה.

· סוגי וגדלי הרכבים שיש לחברות השכרת הרכבים להציע הם רבים ומגוונים וכדי שתצליחו לענות בדיוק על המטרה והצורך, חשוב שתבצעו בדיקת שטח קטנה (עם עצמכם ועם חברות ההשכרה) – בדיקה שתערוך חצי שעה עד שעה לכל היותר, אך היא שתצליח לדייק את הבחירה.

· ביטוח – עוד לפני שאתם חותמים על החוזה ומכניסים את המפתח לסוויץ’, בדקו את הפוליסה ואת הכיסוי הביטוחי שהיא מספקת לכם (לכל מקרה שלא יהיה) ובמידת הצורך שקלו לרכוש ביטוח מקיף יותר, זאת כדי שתצליחו למנוע עלויות גבוהות במקרה של נזק.

· נוחות – קריטריון נוסף אותו חשוב לבחון או נוחות הנהיגה. כנסו לרכב, שאותו אתם עתידים לשכור ובדקו כי הישיבה נוחה לכם ואתם מרגישים בו נוח.

לסיכום – חברת השכרת רכב ככל שתהיה, תשמח עד מאוד להשכיר לכם רכב כך שאל לכם להרגיש שלא בנוח לשאול את כל השאלות כדי שהעסקה אותה תבצעו תהיה נכונה לכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן